23 September 2014

aku YANG TERGILA KUASA


Memiih, terpilih dan dipilih bagi menggalas sesuatu kadangkala merupakan suatu yang amat baik bagi satu permulaan. Tetapi jika terlalu banyak yang perlu dijawat.. terlalu banyak diberi peluang akan mendedahkan kita kepada pelbagai penyakit jiwa.. hhmmm...


Seperti biasa aku adalah antara mereka yang sangat popular untuk jawatan yang sangat mencabar … nampak… kadang-kadang bukan perasan.. yang benarkan.. hahaha.. berapa banyak jawatan daa dalam tugas-tugas khas ini..?? mampukah?? hanya berdoa+berharap semoga semua pihak memberikan kerja+sama.. sama-sama kerja..

"U can do it" kata -kata semangat rakan sekerja.. aku sambut dengan senyuman.. hhmmm senyum sajalah..senyum itu satu sedekah.. aku jarang sangat bersedekah senyuman ni..  hihi.. moga peluang yang sebegini akan memberi aku banyak pengalaman & pengajaran..

- orang kata -
 "kita tak akan pernah merasa bahawa kita hebat kerana kita tak akan pernah puas.. hanya orang lain yang boleh mengukur dan membuat penilaian"
oleh itu, semoga segala pengukuran dan penilaian terhadap diriku "baik-baik saja"

moral daripada entri kali ini : 
lakukan tugas yang diamanahkan dengan ikhlas..
** tapi tu kertas pun bole selfie++ 

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra