8 October 2009

SELAMAT HARI RAYA AIDIL FITRI

Mrmnj mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri. Mohon Maaf Zahir & Batin. Terima Kasih diucapkan pada sanak saudara dan kawan-kawan yang sudi datang ke rumah. Semoga berjumpa lagi di hari raya tahun hadapan.



Bertandang ke pusara arwah papa di pagi raya beri lagi 1 keinsafan pada gua… betapa gua menyedari lagi gua sebenarnya anak yatim.. kasih sayang dari keluarga selama ini yang tidak pernah lekang menyebabkan gua hanya menyedari yang gua anak yatim setiap kali 1 Syawal menjelma.. hari-hari yang gua lalui terasa seperti papa ada bersama.. menemani gua dan keluarga.. memberi komentar & kritikan… semoga papa damai di sana, dicucuri rahmat & ditempatkan bersama insan-insan yang solleh.



No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra