16 July 2009

SELEPAS 20 HARI..

alhamdulillah.. ini laa gua selepas 21ari gua xcden.. ramai kengkawan pikir gua da xten praktikum… tidak mungkin geng.. gua tak sanggup menghadapi semula zaman2 interaksi… walau macamanapun keadaan gua, gua tetap meneruskan praktikum ini… terhinjut2 melangkah gua tak peduli tapi yg hati gua tersentuh kengkawan gua dengan sabar menunggu kelambatan gua berjalan.. kyra & kak za sesungguhnya tiada kata yg dapat gua ucapkan di atas keprihatinan korang pada diri gua yang menyusahkan ini… pernah sekali gua hampir tersungkur jatuh.. maklumlah jalan tak kuat lagi.. tengok kiri kanan ada juga mulut yg senyum2 tengok gua.. bah baiklaa gua maklum.. kyra & kak za jadi semangat gua...

aktiviti di sekolah amat mencabar sekali.. namun “anak2” gua ini menjadi penghibur ati gua.. melihat mereka hilang derita ini.. derita ker..? apapun syukurlaa.. segalanya ok.

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra