14 June 2009

SAMBUTAN HARI GURU UNIT PKH

Sambutan Hari Guru peringkat Unit Pendidikan Khas-Masalah Pembelajaran telah diadakan pada 15 May bertempat di kelas Pendidikan Khas. Sambutan ini dibuat dengan suci hati & bermula pada jam 2.00 pm, orang kuat dalam sambutan ini ialah kak Ijan.. welldone kak ijan semuanya berjalan dengan lancar. Unit lain pun dijemput datang bagi memeriahkan lagi suasana.. namun tidak semua yang datang.. pada lecturer yang datang terima kasih yang tidak terhingga.. walaupun ada komitmen lain, sudi gak datang... TQ cigu...!!
cigu pompuan yg comel tu cikgu PKH-BI kitaorang.. adui.. kita bukan main manja lagi dengan dia ni.. kitaorang semua suka cara dia ngajar kitaorang.. best.. xcited & xtionfull..
Ini Kitaorang punya cigu PKH-BM.. dia ni sempoi jak.. kitaorang suka.. kitaorang cam ala-ala sebaya jak.. pasal dia ni type yg berdiri sama rendah duduk pun sama ketot cam kitaorang jg.. sori ya cigu Lajuin.. bahasa gua ni.. brutal skit!!
Ini cigu & tutor kitaorang yg tersayang.. cikgu Arun.. kitaorg semua memang admire gile kat cikgu ni.. dia ni baik.. baek punye.. understanding.. slalu bagi kitaorang motivasi.. bagi kitaorang semangat untuk tempuh dugaan..cabaran dalam bidang ini.. fuh bukan senang beb.. pengurusan modal insan!!
ini kitaorang punya ciku KH.. kitaorang punya subjek minor... ini lagi sempoi.. kitaorang suka sangat.. pasal kecantikan nombor 1.. abis kitaorang semua dikutuknya.. kulit kering.. kulit berminyak.. banyak pigmen.. adoii.. gua pun salah sorang yg dikata-kata.. biasa la beb.. tak pandai jaga kulit.. cigu.. nnt tengok kulit gua lagi yekkk... ada perubahan ka takk???

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra