29 May 2009

HARI GURU IPGM KENT TUARAN


ini kengkawan gua.. hari ni merupakan Hari Guru peringkat IPGM Kampus Kent... berkumandang lagu kami guru malaysia... teringat kembali di awal kemasukan dulu.. macam tak sabar nak cuti, tapi bila cuti tiba... sedih pula.. 

Hari ni masi di peringkat kesedihan lagi.. gua tak tau la... tapi hari ini merupakan kemuncak kesedihan yang entah kenapa.. hanya gua dan 'mereka' yang mengetahuinya saja yang merasakan kesedihan ini... Beberapa kengkawan terkejut juga tengok gua yang mengalirkan airmata ari ni.. nasib la beb terkantoi pla... selalunya gua tabah saja, janji rock... gua malu bila orang tau gua menangis.. tapi ari ni da ilang da malu tu.. tak boleh dibendung lagi... gua tak bole tipu diri sendiri bahawa hari ni memang hari sedih gua...

Dalam pada itu sempat juga ambik gambar dengan beberapa kengkawan yang sudi.. pada korang.. terima kasih yang tak terhingga.. 


1 comment:

  1. Salam,

    Sedih tu tandanya anda normal.Btw, nasyid dlm blog ni best!Keep it up!

    ReplyDelete

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra