26 May 2009

FINAL - TENIS 2009


Hari ni hari terakhir interaksi tenis bagi sem. 1... hari ini tidak sama seperti hari-hari interaksi yang lepas.. hari ini seperti juga semalam gua masih diselubungi kesedihan... kenapakah kesedihan ini melanda gua yang berjiwa sempoi ini... sedangkan gua kan hyperaktif.. datang dari mana perasaan ini...

Inilah gua punya members -Tennis Club- sejak jadik membership berkuatkuasa Februari 2009 gua dengan semangat kental mula menjiwai tenis ni.. jiwa punya jiwa finaly gua minat pla.. dari tak perna grip raket tetiba terer main pla.. terer jak lum master lagi.. hahah perasan sesangat la gua ni...

maka berentap la team gua yang dikenali dengan 'lu pikir la' dengan team 'lala'.. diorang ni sebenarnya guna tenaga solar.. mula-mula gua ngan yati pikir main tu awal pagi rupa-rupanya lepas terbit matahari.. maka tersuntik la tenaga diorang dorine ngan jerome ni.. aduii.. maka terpaksa la gua ngan yati menerima kekalahan ini... alahai RM300 melayang jua.. to Dorine & Jerome 

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra