12 January 2009

LAPOR DIRI KAT IP KENT

Hari ni 12.01.2009...
Bermakna hari ni hari yang sepatutnya gua lapor diri kat
IPGM Kampus Kent, Tuaran Sabah...
Awal pagi lagi MyHubby sudah bangun...
Membantu gua membuat persiapan terakhir...
Fuh.. banyak juga barang yang gua bawa yea...
Oleh kerna pendaftaran bermula jam 8.30 hingga 12.30 jak
Maka kami kena bertolak awal...
Mami tidak dapat ikut sama sebab kami hanya menaiki
Kereta comel gua.. kelisa..
Tempat duduk belakang penuh dengan barang-barang..
Hanya MyHubby yang menghantar gua..
Cuaca tidak begitu baik.. dari pagi lagi hujan turun dengan lebatnya..
Sampai laa di IP Kent, hujan masi renyai-renyai..
Dewan Hone telah dipenuhi cikgu-cikgu..
Habis pendaftaran.. taklimat bersama waris pla..
Habis taklimat.. ada taklimat lagi.. sampailah malam..
Waktu MyHubby balik, gua macam nak ikut balik..
entahlah.. gua macam dah nak lupakan cita-cita gua..
Alhamdulillah, mujurlah MyHubby memberi semangat & kata-kata perangsang..
gua kembali ok.. Besok MyHubby akan kembali ke WPL.. I Love Abang..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra