22 December 2008

GUA YANG KREATIF

ini la template yang gua impi-impikan...
kenapa dengan template yang terdahulu tidak cukup
cantikka?... cantik..
tidak cukup baikka untuk jadi template gua...? baik punye...
Bagi yang perna terjenguk blog gua
pastinya terperasan bahawasanya gua slalu tukar-tukar template
& ini merupakan template yang ke-7..
semuanya ada jak masalah.. sampai gua naik bosan..
bakat kreatif gua pun 'ting tong'.. finally,.. cheh cakap omputih di situ..hahah
yang ini de best...

template ini mulanya kosong saja tapi dengan sedikit
ubahsuai hasil kekreatifan gua makanya template ini jadi comel gitu..
hahaha perasan sikit di situ...
peduli apa orang cakap pasal template blog gua..
semak ka?... terlalu kebudak-budakkan ka?..
peduli apa, blog gua suka ati gua la..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra