18 December 2008

'SUCI HATI'

Alhamdulillah.. akhirnya gua berjaya menghabiskan kerja gua...
walaupun target 15hb namun 17hb baru beres semua.. namun ini
bukanlah kerana keLembapan gua membikin kerja tapi kerana sikap poyo
diaorang yang tak bertanggungjawab tapi kerja gua beres jua..
tension usah cakap beb.. rasa nak tercabut tulang-tulang sasa gua ini...
hehe.. apa-apa pon maintain 'gumuk' eh... TQ untuk mila yang sama-sama banting tulang... ok po' jasa mu dikenang..

Habis kerja.. alamak borang prestasi tak isi lagi.. si Kakak tu da sound gua.. tapi kata orang sediakan payung sebelum ujan, gua awal-awal lagi dengan 'suci hati' minta permisi dengan Pak Chat yang gua tak bleh hantar 15hb... so tak kena ngomel la gua.. bukan gua tak bole wat keja dalam waktu yang ditentukan tapi borang prestasi ni bukan main isi-isi jer.. kena 'suci hati' la... wah sekarang kitaorang bukan main lagi dengan ayat 'suci hati' ni... semua otak cam hangkang jer.. tapi jangan mental blok suda.. semalam berhempas pulas gua menyiapkan lampiran borang prestasi gua.. pagi ni gua emel kat Sis. Mas..fuh selesai... Dalam gua bersenang lenang bercuti hari ni.. dapat sms pla...

"Yahoo!! Pen. Akauntan lapor diri isnin"... hehe gua punya tergelak besar.. brader Am hantar... Ok la brader, nasib lu laa.. kan gua dah cakap... Tuhan akan tolong orang-orang yang teraniaya..
Gua belum cukup teraniaya kut.. pasal tu blum ada yang tolong.. apa-apa pon tunggu ja result nterview 24hb ni.. harap-harap bole cau.. apa-apa pon hari ni gua balik kampung.. bercuti... pada semua yang belum slesai keja.. teruskan perjuangan yang belum selesai..

2 comments:

  1. wah best kau cuti yaa...pasal lo yg masih ada aku tu,sorry la tak dpt bantu pasal kad aku tak akses utk buat lo, tp aku harap kau dpt dtg 23 tu mungkin utk kali terakhir kau buat lo, aku pun tak tau kita dpt seatle tak sblm 24 pasal milah pun mc skrang...apa2 pun happy holiday

    p/s rasa tenang sy ot sorang2 ni sambil dgr org mengaji, terasa mcm kurang 'suci hati' pulak slama ni..thanks

    ReplyDelete
  2. ok dah simpan dlm laci yg ada resit tu...aku pun mcm enda percya sbb masuk enda perasaan pun surat tu, tiba2 mau p toilet nampak surat mcm cite Early Edition

    p/s aku boleh baca surat org sehari sebelum...hehehe...sj nak hibur kan hati

    ReplyDelete

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra