6 July 2008

Perginya Sebutir *BINTANG




Walaupun Gua tak rapat sangat dengan member ni tapi kira Gua masuk juga dengan dia ni.. Dia ni jenis yang suka senyum, kuat kerja, tak sombong, tak besar kepala, ayat yang paling best untuk menerangkan member ni adalah 'senang runding'...

Dia ni suka bercampur dengan orang bawahan macam Gua... dressing pun simple macam kitaorang juga.. Mula-mula Gua pindah kat sini dia laa yang tegur, sapa Gua.. Tambahan pula dia ni rapat dengan member Gua..”ANI” jadi kitaorang pun kira boleh layan laa.. 

Actually Gua memang segan mau rapat dengan dia ni sebab dia ni kira BOSS juga la.. orang kuat kewangan... Sebab dia ni Happy Go Lucky, baik hati jadi semua orang menangisi pemergian dia ke Maritim, Sandakan.. Kitaorang Redha demi kehidupan dia yang lebih cemerlang, gemilang & terbilang... wahh... rezeki orang baru naik pelamin.. harap-harap lepas ni dia dapat rezeki lain pula.. apalagi dapat baby comel laa.. 

Bah aramaitiii.. semoga kita berjumpa di lain kali.. ucapan ikhlas dari Gua "Wanita yang cantik tanpa peribadi yang mulia, umpama kaca mata yang bersinar-sinar, tetapi tidak melihat apa-apa"...

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra