5 May 2015

ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG 2014



"ANUGERAH PERKHIDMATAN CEMERLANG"
satu anugerah yang amat besar ertinya buat ku..
merasakan baru setahun jagung berada di sekolah ini membuatkan aku merasa diriku benar-benar diterima dan dihargai di sini..
menjejakkan kaki di awal tahun 2013 ke sekolah ini dan merupakan percubaan pertama ku bertugas di sekolah rendah setelah tiga tahun bertugas di sekolah menengah,,
pertukaran yang sememangnya aku mahu dan impikan..

alhamdulillah di sini aku merasa diterima..
bebas melahirkan buah fikiran..
diberi peluang menjawat jawatan yang penting
diterima bagaikan adik, anak dan rakan sejawat
sememangnya aman dan damai di sini

Terima Kasih Buat AJK Penilai
selama dua tahun di sini
segala sumbangan ku terhadap organisasi ini diterima dan dihargai
pada kawan-kawan sejawat yang mungkin telah lama berada di sini
maafkan aku.. ini bukan pinta ku..
pemilihan ini juga di luar pengetahuan ku..
namun.. aku yakin.. apapun yang kita lakukan dengan keikhlasan
pasti mendapat ganjaran.. kalau bukan di dunia.. pasti di akhirat sana
dan
semoga anugerah ini sebagai satu kekuatan buat ku
untuk terus memberikan perkhidmatan terbaik
untuk kejayaan murid dan organisasi

TERIMA KASIH

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra