28 October 2014

SUATU HIJRAH

Template baru
Ini adalah template baru blog aku
Semoga dengan penghijrahan template ini menjadi titik awal untuk aku terus menulis
Seperti impian aku sebelum ini
Menulis adalah sebahagian daripada aku
Aku ingin terus menulis
Kerana semua penulis akan mati tapi
Karyanya akan terus kekal hidup
Sangat sayang pada template blog aku yang dulu
kerana telah menemani ku dalam 6 tahun ini..
satu tempoh yang agak lama.. 
namun kadangkala kita perlu sesuatu yang baru
Hari ini segalanya kita mulakan dengan langkah baru
Tanda pilihan paling berani

Kadangkala kita perlu berani untuk memulakan sesuatu
Biar kita tahu hidup ini satu pilihan yang sukar
Biar kita tahu sukar itu indah
Biar kita tahu yang indah itu kadangkala derita

Welcome 2 my Page

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra