16 December 2013

ALL ABOUT EVE & THE HEIRS

aku bukanlah peminat tegar crita korea.. selepas habis episod 20 drama korea berjudul All About Eve dalam tahun 2008 dulu, aku daa tak tengok crita korea lagi.. bukan la semuanya tak ok, tapi tak ada kesempatan.. masa tu trend pakai handphone yang berlipat-lipat ni.. so aku pun terikut-ikut.. jangan tak tau, aku pun pakai telefon berlipat jenama samsung juga.. hihi
ni laa handphone aku time tu.. kihkihkih
Tahun ni atas saranan seorang kawan baik, aku mula berminat kembali menonton crita korea.. tontonan di episod 1 suda membuatkan aku makin seronok dan teruja untuk menonton episod seterusnya.. THE HEIRS.. mungkin bukan aku seorang yang meminati crita ini... mungkin juga rakan-rakan blogger yang lain berkongsi minat yang sama..


dengan tak disangka-sangka trend telefon bimbit sama plak dengan handphone aku.. tak tau la brandnya sama ka tak tapi yang pastinya trend handphone yang besar-besar ni.. jadi secara kebetulan aku juga memakai handphone ini

 so ini laa persamaan yang kebetulan antara aku dan crita korea yang aku minati..
>>> hihihi <<<

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra