11 July 2013

SETIA HUJUNG NYAWA

aduhhh suda jatuh cinta dengan crita ni.. actually crita ni da abis ditayangkan di tv3 pun.. tapi aku baru tau tentang crita ni.. hihi.. nampak kantoi di situ kan sebab tak suka tengok TV3.. semua ni gara-gara Buletin Utama tv3 yang tak senonoh tu.. berita yang berat sebelah malas nak tengok..

memang berHantu weh crita ni.. aku boleh-boleh tak tidur malam sebab tengok crita ni secara online.. seronoknya.. hero & heroinnya sangat laa sweet.. baru pla kenal dengan heronya tu c Amar Ashraf walaupun selama ni da banyak berlakon.. kantoii lagi aku, yang sebenarnya tak berapa minat cerita melayu... hihi.. crita ni macam cinta-cinta ala korean sikit.. kahwin paksa yang akhirnya jatuh cinta.. cinta hingga hujung nyawa plak tu.. adoii laa teringat zaman remaja ku pla...

sebab minat yang teramat dengan SHN ini makanya aku berusaha mendapatkan ini..  tadaaaaa
hehe.. gigih uolll aku mencari buku ni..
kedekutnya, aku tak nak kasi pinjam buku ni kat sapa-sapa.. aku takut rosak.. HiHi.
tak senonoh kan
_________________________________________________________
..tiada INSAN SUCI yang tidak mempunyai masa lampau..
..tiada INSAN YANG BERDOSA yang tidak mempunyai masa depan..
_________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra