30 July 2011

SAH BERKHIDMAT SUDA :)

hahaha..
jangan mare.. agak-agak ada tak orang kebaru-biruan cam aku ni... sah khidmat pun jadi entry blog..??
aku kan Tuan Punya Blog.. suka hati aku laa... hahaha
makanya dengan segala hormatnya bahawasanya aku telah diSAHkn dalam perKHIDMATan sebagai Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah Gred DG41 a.k.a "CIKGU" lerr..
makasih banyak2 kat bespren aku c dalina-chempaka yang delivery baik punye.. tolong bawa surat keramat ni untuk aku... jasa mu dikenang pren :)
bila orang tanya "u keja apa?" kalau kita jawab "Pegawai Perkhidmatan Pendidikan Siswazah" confirm giler orang akan terkebil-kebil nak bayangkan akan jawatan tu apa.. mesti orang akan pikir oo pegawai pelajaran kut yang duduk kat opis yang full aircondnya.. yang duduk kat kerusi empuk.. yg ada PT tolong settlekan kejanya...
tapi... bila kita jawab "saya ni CIKGU"... wooowooo confirm leer terbayangkan "cikgu Zubaidah" dalam filem labu labi tu.. tapi apsal tak pakai spek tebal??.. orang yang dunianya dengan buku selalu sinonim dengan spek tebal, maklum laa tahap keRajinan melampau menelaah buku.. 
hahaha.. tapi mesti orang tu akan cakap "tapi walaupun U tak pakai spek, U memang ada persamaan dengan cikgu Zubaidah tu"..
sebab aku kan gebu + terlebih lemak
Hahaha
_________________________________________________________
ketika keinginan tak sesuai dengan kenyataan..
belajarlah berlapang dada kerana Tuhan tahu apa yang terbaik untuk hamba-Nya
_________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra