11 June 2011

SANTAI2 DI HARI CUTI

ni bukan iklan minum coklat yer... hehe.. bukan juga duta oldtown white coffee.. ni adalah aku yang sedang breakfast di oldtown white coffee..
biasanya hari2 cuti begini aku dan Hubby akan minum bersama di luar rumah.. mean kedai laa tu.. ini merupakan lokasi yang selalu menjadi persinggahan.. mungkin juga sebab service yang bagus, persekitaran yang selesa, tempat parking yang senang maka lokasi ini amat digemari.. biasanya pekena nasi rendang & nasi lemak special.. tp apa ntah dalam bahasa omputihnya.. slalunya myHubby laa yang order merangkap "tukang bayar" hehehe.. aku pula adalah "tukang makan"..
_________________________________________________________
aku bukannya SASTERAWAN NEGARA... aku hanya MANUSIA BIASA..
menulis sekadar untuk meluah ~RASA JIWA~
_________________________________________________________

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra