12 March 2011

JADUAL WAKTU BIL. 4/2011

pada 11.03.2011 bersamaan hari Jumaat yang mulia... bersamaan last day at skull sebelum bermulanya cuti skolah penggal pertama aku diberikan jadual waktu mengajar yang baru..
ini merupakan pertukaran jadual kali ke-4 di Tahun 2011.. aku rasa macam pening-pening lalat dengan pertukaran jadual ini.. apabila pertukaran jadual maka sekaligus pertukaran subjek atau kelas akan berlaku.. kadang-kadang dah semangat nak mengajar di kelas tu tiba-tiba tak mengajar lagi subjek tu untuk jadual akan datang.. ini laa cabarannya...
ada sedikit perbezaan pada jadual kali ini.. antaranya.. sebelum ini masa mengajar aku adalah 930 kini telah dikurangkan menjadi 860.. selain itu, terdapat task baru di dalam jadual kali.. semua guru akan menjadi Guru Pendamping a.k.a Guru Resos kepada pelajar yang diinklusifkan sepenuh masa di kelas perdana.. saya pula telah diamanahkan untuk menjadi Guru Pendamping bagi matapelajaran Dandanan Rambut & Sastera.. apa sebenarnya tugas guru pendamping ini..?? tidak ada pula sebarang briefing daripada PK ataupun Penolongnya.. pada aku laa, sebelum bagi tugas baru kena laa bagitau apa yg mo dibikin baru kita bole ambik tindakan selanjutnya.. so pada rakan-rakan blogger yang perna menjadi guru pendamping / guru resos sila laa gtau aku apa sebenar-benarnya perlu dilakukan oleh seorang Guru Pendamping.. TQ
(^______^)
_______________________________________________________________
baca laa teman.. baca kan bersama.. aku menulis bukan kerna NAMA _______________________________________________________________


No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra