25 January 2011

aku yang makin ^G E B U^

haha... cam lain jak tajuk entri aku kali ini.... aii semenjak menjadi ^cikgu^ ni aku da ubah kata ganti nama diri pertama dari ^gua^ menjadi ^aku^ ... adalah sikit perubahan walaupun masi agak kasar lagi.. huhu...well, be your self laa kan..??

okeiii foto @ gambar di bawah ni membuktikan bahawasanya gua GEBU..
aku suda mula menGEBU... kuat makan ka..?? TIDAK!!
tapi yang sebenarnya aku sangat-sangat kuat TIDUR... haha.. apa mo jawab lagi..
balik skolah jak aku ngorok smpai petang... adoiiyaaiii...
dengan keGEBUan yang rasanya makin ke tahap agak kritikal maka wujudnya kesedaran dalam diri ke tahap yang sangat tinggi.. huhu.. maka sekali lagi aku menjenguk & singgah
di kedai Uncle Louis.. hehe... gua mencari laa benda ni...
agak-agak aku kurus ka pasni hehe..??? tanda soal dah bercabang-cabang ni... :P

_______________________________________________________________
aku bukannya SASTERAWAN NEGARA.. aku hanya MANUSIA BIASA..
menulis sekadar untuk meluah rasa jiwa
_______________________________________________________________

2 comments:

  1. insya Allah boleh kurang gebu tu...kalau makin menggebu, contact akak yer...hhihihi

    ReplyDelete

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra