4 August 2010

My 2nd KONVOKESYEN

Antara sedar & alpa.. antara mimpi & nyata.. ini la harinya
^^Konvokesyen IPGM Kampus Kent^^
..d Auditorium Mini Putrajaya kita berkumpul semula.. bukan d Dewan Hone.. bukan di Dewan Tun.. gua yakin + percaya ini merupakan kali terakhir gua berkumpul bersama-sama rakan-rakan yang lain.. walau di mulut menyatakan pasti kita berjumpa lagi namun realitinya pasti ada saja kekangan.. waktu & masa beredaran.. gua pasti lu orang juga sependapat dengan gua.. masa yang begitu singkat gua & rakan-rakan manfaatkan dengan begambar kenangan.. moga-moga gua & lu orang tidak lupa moment ini.. bagaimana kita bertemu.. bersama.. berpisah.. mengikut haluan masing-masing mencari rezeki & mendidik anak bangsa.. namun jangan sekali lupa "Kitaorang perna bersama"...Tidak ada banyak yang berubah pada member-member semua.. masih seperti dulu.. saiz body saja yang berubah.. ada yg makin slim.. ada yg makin kembang.. tapi yg pastinya gua tetap pendek & gumuk.. :D..
Gelagat kitaorang di hari Raptai...naa trima skroll sudaTahniah pada semua yang konvo sama-sama gua ari ni..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra