3 June 2010

... TEMPLATE INI TELAH TIADA...

hari ini rasanya gua perlu membuat sedikit perubahan pada blog gua ini..
terasa amat sayang untuk menukar template ini

kerana suda sebati+sejiwa dengannya
.. namun ..
mencuba untuk suatu perubahan tidak salahkan..??
mungkin gua akan lebih suka
mungkin gua akan lebih rajin menulis
mungkin lebih banyak idea yang datang
sekarang gua sedang mencuba untuk mencari template yang benar-benar sesuai dengan jiwa gua.. namun belum ketemu.. "ketemu" bahasa indon mula menular ke penulisan gua..suda abis episod astro Aruna, knapa indonnya nda ilang...
hahaha



cuti selama 3 minggu mungkin amat bermanfaat pada gua
mencari dan terus mencari template yang sesuai
mencari dan mencari idea untuk dinukilkan
mencari dan mencari bakat yang sudah berkarat
gua yakin
"Genarasi Hebat"  macam gua tidak akan pernah menidakkan kemungkinan itu

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra