26 June 2010

TAK MAMPU...??~or~ PUNYA KEKANGAN??

Nampaknya gua masi kering idea untuk menulis
menukilkan 1 idea sehari juga gua tak mampu
tak mampu...?? ..atau.. ada kekangan??
gua pikir mungkin kerana FB
ahh gua sama saja dengan insan yg hanya tau menyalahkan
sedangkan gua tidak pandang diri sendiri
bukankah FB tidak pernah merayu2 untuk d sign in
bukankah FB tidak pernah merajuk jika tidak d jengok
bukankah FB tetap setia walau berhari2 tidak d ziarah
"YA" salahnya pada gua sendiri
siang ke malam.. pagi ke petang.. petang ke malam
FB sentiasa online
bilakah masanya gua beri sedikit ruang untuk menukilkan d mrmnj.blogspot
sentiasa ada sahaja alasan untuk menidakkan keupayaan diri bagi menukilkan sesuatu d sini
walau hanya sekadar catatan harian remeh
walau hanya sekadar peringatan buat semua
walau hanya sekadar fantasi semata-mata
namun gua pasrah & tekad mengakui
bahawa
keMALASan berkarya telah melanda diri gua
yang kreatif ini..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra