27 August 2009

IMAN & JIJI

Semalam bertandang ke Sungai Bedaun.. Rindu rasanya menatap 2 wajah ini.. Iman & Jiji.. kedua-duanya suda besar.. Iman semakin berisi, jiji pula suda laju berjalan.. so cute.. “bonda take photo?”… tapi seperti biasa iman pasti mau jadi cameraman , tengoklah gambar gua yang dia ambik..

Alamak mana kepala bonda c’abang?.. hihi… iman ketawa saja… jiji pula x mau berenggang dengan papa.. hehe.. cian jiji takutkan papa janggut… dig dag dig dag jantung jiji berdegup pas dukung ngan papa janggut.. tapi x juga nangis… penat melayan iman bercrita namun gua tak faham apa yang iman crita.. tapi untuk jaga hatinya gua layann… zasss…

Hari ni tak jumpa mama iman, dia keja pla.. tak pa la jumpa nanti raya di kampung... masa gua mo balik iman sempat bless, hug & kiss gua.. ayat yang dia ucapkan hari ini “I love u bonda”… hihihi .. so nice.. cute..!! jiji cuma melambaikan tangan.. sambil tayang giginya yang putih…

2 comments:

  1. hihi.. abang nda sabar2 pakai baju melayu barunya.. jiji pula slalu confuse samping c abg dipakai buat skirt.. adoi pening :)

    ReplyDelete
  2. Hihihi.. mesti comel tu cabang pakai bj mlyu.. bah thn ni bole la cabang p sembahyg raya d kebatu..

    ReplyDelete

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra