14 August 2009

GUA BZ KER....

Rasanya terlalu sibuk gua akhir-akhir ini
sampai gua tidak berkesempatan menjenguk
apalagi mencoret apa-apa dalam blog ini…
Rutin harian gua,
bangun pagi - pi skolah - balik skolah - cari makan - wat RPH / BBM - tdur..
Nampak cam senang & mudah jak kan
namun semua itu terlalu sukar pada gua..
tekanan usah cakap beb…
tinggi menggunung setinggi gunung kinabalu..
pembikinan RPH dan BBM memang mencabar pada gua yang tak kreatif ini.
Mencedok idea di buku..??
1 jalan mudah dan pantas namun egoisnya gua tidak mau semua itu
Gua cari idea yang best tapi lahir dari fikiran gua sendiri..
baik atau buruk gua bole berbangga akhirnya…
kehadiran mengejut pensyarah pembimbing gua pada selasa lepas cukup mendebarkan dada..
bukan gua tak bersedia pada hari tersebut,
kalau diikutkan segalanya ok saja
kerana pada hari tersebut gua bakal dinilai oleh Guru Pembimbing
Tapi entah kenapa debaran tetap terasa menyebabkan aktiviti yang dilakukan terasa kaku & teragak-agak..
pengurusan masa juga kurang teratur..
Ya Tuhan.. tabahkan hati hamba mu ini..
kuatkan semangat untuk menempuh segalanya…
Pada kengkawan semua..
teruskan ketabahan korang menghadapi praktikum ini..
hanya itu saja yang mampu gua ucapkan kerana gua yakin korang pasti ‘de best’..
Selamat di rentas… Good L.U.C.K!

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra