21 May 2009

SUKANEKA ANTARA PKH & BK



Ini kitaorang punya semangat sebelum main beb.. wahh team paling mantap kitaorang laa.. gua, kak zah dan Kyra.. gebu.. comel.. gumuk2.. hahaha.. ayat yang gua tak bole lupa bila gua mo praktis jalan tetiba jak "jangan! nanti diorang tiru".. aduyai.. sempoi jak kuar ayat tu dari mulut Kyra.. kira delivered paling seksi tu beb..

Alamak betul ka cara gua ikat ni.. kang tercabut kaki gua dengan kaki kak zah ni.. tak pasal2 kitaorang jadi OKU.. kad kaler apa pla..?.. hehehe semangat ni.. "majulah sukan ikat kaki untuk negara".. fulamak ayat!!

Renung apa beb..? kalah dah tu.. bukan saja uncit beb, tak sampai garis penamat pun.. HAHAHA.. besar jak gua dengar diorang gelak.. fulamak! cukup tidak senonoh dan tak berinsuran mulut itu.. anak sapa ka itu? ketua kampung..? pak menteri? gua peduli apa! Maruah mesti ditebus ni.. come on geng, malu wei!!! emosi sikit di situ..
Ini acara pancing botol air mineral.. fulamak para pemancing yang tak profesional mula mengXsyenkan diri dengan menunjukkan aksi pancingan.. eeii betul ka cara pancing tu?.. lantak korang la.. janji menang kan..?
Hahaha dari mana datangnya benda Allah ini.. inilah kayu pancing botol mineral tu.. dengar cerita, pemacing yang menggunakan kayu ini adalah juara..
haaa.. sapa punya kayu tu..? ANN PUNYE.. sapa budak 'Ann' tu..? entahhhhh

dalam pada berGumbira, sayang sekali tidak dapat take gambar banyak-banyak sebabnya walaupun camera cybershoot.. kalau memang tada betri.. tatap jua nda beguna... apa pon       &
untuk Unit PKH & BK
atas kerjasama bagi menjayakan Sukaneka ini..
Kita sama-sama menang geng!!!

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra