22 February 2009

B.I.G FASA 1

Bina insan guru.. program penting untuk guru pelatih..
wajib lulus beb.. alhamdulillah segala yg diarahkan 
berjaya gua pikul tanggungjawab.. mungkin gua tidak
sehebat orang lain tapi telah gua buktikan bahawa
gua boleh mendaki bukit yang tinggi.. mengharungi
lautan luas.. kayak diterbalik pun hidup lagi beb.. itu lah
gua.. semangat, daya juang yang tinggi.. B.I.G 1001 kenangan...
Bukan sekadar omong kosong beb.. gambar membuktikan segalanya...
Menjamu selera di hutan... yemmm nyaman...
aktiviti darat.. fuh mencabar ketahanan fizikal
menyelusuri sungai utk ke sk lok nunuk.. sungai ker... kolam busuk

hahaha.. gua berkayak.. terer tau
Pemandangan yg indah kan.. gua salah sorang d antara mereka..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra