10 January 2009

BESPREN GUA.. MEL

Ini bespren gua..
Actually, gua tak tau macammana mau mula crita tentang dia
terlalu banyak crita yang patut diceritakan tentang kebesprenan kami
tapi biarlah ia menjadi cerita & sejarah kami.. rahsia kami..
dia memang kawan yang baik.. terlalu baik untuk gua..
di mana, bagaimana, kenapa, bila kita mula jadi bespren..???
gua tak tau.. apa yang gua tau kitaorang bermula secara natural..
tanpa sedar masa berlalu, dengan rela tanpa paksaan gua declare dia bespren
apa yang gua dan dia buat untuk kekalkan kebesprenan ini adalah
kitaorang sentiasa respek hak masing2..
respek hati masing-masing... susah senang sesama...
kitaorang happy bersama.. menangis bersama..
bila gua happy gua carik dia dulu.. bila gua sedih
gua nangis depan dia.. dia seorang pendengar yang baik..
dia seorang penasihat yang baik.. segala-galanya baik tentang dia..
gua tak perna ambik kisah apa orang nak kata pasal dia
pada gua, gua tau siapa dia.. gua tau apa yang gua dengar jauh dari diri dia yang sebenar.. 
sudah lumrah manusia, mengata itu & ini, begitu & begini yang belum tentu kebenarannya..
yang palsu, tulen, asli, plastik, kaca, mutiara, berlian,
hakikatnya gua kenal & tau siapa dia yang sebenar..
gua sayang dia... gua rasa gua takkan perna jumpa orang
yang seperti dia.. gua yakin ke mana pun dia pergi,
di mana pun dia berada, dia pasti akan bertemu
dengan orang yang baik untuk dijadikan kawan..
mel.. maafkan gua jika ada kesilapan & kesalahan gua yang gua tak sedari..
mungkin ada saja perlakuan gua yang tidak lu senangi..
tapi satu yg lu perlu ingat gua takkan perna sengaja untuk sakiti hati lu..
lu kawan gua dunia akhirat.. harap lu takkan lupakan gua..
gua ada di sini bila-bila saja lu perlukan gua.. tutup mata rapat-rapat... dalam hati lu, dalam minda lu, gua pasti ada di situ..
kita peng-yu.. 4-ever.. eternity..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra