7 December 2008

KETUPAT DAUN PALAS

Semalam gua ot, sebab keja gua hari sabtu tu tak done lagi jadi terpaksalah gua meneruskan perjuangan dan datang wat keja sorang-sorang... buka komputer & buka sistem.. aduii masih di tahap semalam.. gua rasa bengang semacam jer.. gua pun call c brader.. brader syorkan agar gua call jer orang eP.. gua pun dengan suara gua yang serak-serak basah ala-ala ella call la si orang eP.. gua tau hari ni hari minggu, gua tawakal jer, harap diorang pun gile keja cam gua juga.. alhamdulillah, doa gua dimakbulkan... hehe doa orang yang teraniaya.. cheh.. teraniaya oleh sistem eP ni.. dia pun takde jawapan pada problem yang gua alami so.. dia janji akan call gua balik selepas dia p chek sistem... tunggu punya tunggu.. sampai petang juga.. aaiii mana la plak orang eP ni tak call-call.. gua dah naik bengang... gua tutup komputer pastu gua cau...
Dalam perjalanan balik gua terima call dari Kak Wan, barang gua dah sampai.. gua pun p la rumah dia ambik... Pastu gua pun p rumah geng keras gua c "Mel", rumah dia tak jauh dari rumah kak wan. waa dia sibuk ngan ketupat daun palas dia ngan satu lagi member gua "pezah".. Diorang ni kalau bab memasak memang otai, gua tak pandai buat jadi gua pun jadi tukang tengok jer... hehe sambil tu gua pun merasa sikit ketupat tu sebelum dimasak semula... Tengok la kesibukkan diorang nak menyambut aidil adha besok.... meriah sungguh... ehh tak sabar besok gua nak datang balik p beraya, nak rasa ketupat daun palas ni...

**atas alasan keselamatan gua tak boleh post gambar geng2 gua ni.. lagipun diorang tak mau xpose muka diorang kat sini... apapun thanks geng beri gua kebenaran untuk post gambar yang sedemikian rupa...

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra