28 December 2008

JAWAB TAG FROM norlieza

gua dapat tag dari member blog gua norlieza.. nampaknya gua kena jawab la yek.. sori lieza, lambat skit jawab... maklum la busy ujung tahun ni.. apapon harap berpuas ati dengan jawapannya yek..
1. Do you think you're hot?
well.... no body know.... hot ker???
2. Upload your five picture of you...

3. Why do you like that picture?
ini semua gua
4. When was the last time you ate pizza?
28.12.2008
5. The last song you listen to?
"Lelaki Ini".. ini la ring tone hp gua...
6. What are you doing right now besides this?
Tengok tv.. buka blog..
7. What name you prefer besides yours?
mrm..
8. People to tag:
2. mas
3. mel
4. lanney
5. mila
9. Who is number one?
ini la gua punya sifu pasal blog.. orang yang bertanggungjawab membawa kitaorang ke dunia blog.. gua nda malu mo ngaku bahawasanya dulu gua tak heran pun pasal blog.. bukan tak heran pasal terer... tapi sebenarnya tak tau apa-apa... biasa la katak dalam kaca... hehe
10. Number three is having relationship with?
ini bespren gua.. hubungan bukan setakat kawan tapi cam da jadi sedara kandung.. itu gua rasa la, dia tak tau pla.. haha.. semua cerita suka duka kita kongsi bersama... senang crita la kita adalah kawan yang ketawa bersama & menangis bersama... dia selalu ada bila gua susah.. selalu tolong gua... kita suka kaler yang sama "pink"... kita da janji jadi bespren sampai mati...
11. Say something about number five?
geng karas... kita suka menu yang sama "mee goreng udang & telor mata"... orang yang slalu tolong gua buat kerja... sebahagian kerja gua adalah kerja dia ni.. seorang yang lucu... becok sikit.. tapi baik, suka tolong kawan... kalau minah ni tada di ofis, kompom sunyi sepi jak opis... Baru jak jadi tunangan orang... Moga bahagia po' ke akhir hayat...
12. How about number four?
hahaha... geng karas... 1 unit ngan gua.. ini kitaorang punya 'penyelia' tak bertauliah.. hehe.. kejanya monitor kitaorang & sesekali jadi cctv laa... baik hati... tak kedekut... komited ngan keja.. dia tau apa yang dia patut buat.. bole share apa-apa la ngan dia ni... 
13. Who is number two?
ini kak yang paling sporting... paling terer.. pakar rujuk nombor 2.. cakap omputih cakap cina serah pada dia.. dia orang putih ka cina???... takda laa... sabahan mari... kita slalu share pasal keja, gua selalu jadi mangsa buli so kak ni la tempat gua mengadu.. tq..

No comments:

Post a Comment

 

mrmnj Copyright © 2014 Designed by LizQasandra LizQasandra